Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος
Όπως μας λέει ο Σωκράτης στους Πλατωνικούς διαλόγους, μυήθηκε στον έρωτα από την Διοτίμα, ιέρεια της Αφροδίτης με καταγωγή από την Μαντίνεια της Αρκαδίας.
Γράφει ο Πλάτων στο Συμπόσιο (203b) πως ο Έρως ήταν γιος της Πενίας και του Πόρου, ενώ αργότερα έγινε ακόλουθος της Αφροδίτης. Όταν γεννήθηκε η Αφροδίτη, οι θεοί έκαναν Συμπόσιο (τα σημερινά “τραπεζώματα”) και καλεσμένος ήταν και ο γιος της Μήτιδος, ο Πόρος. Η Πενία πήγε να ζητιανέψει και επωφελήθηκε του γεγονότος ότι ο Πόρος ήταν “τύφλα” στο μεθύσι από το νέκταρ (οι θεοί δεν πίνουν κρασί) τον “τυλίγει”, μένει έγκυος και γεννά τον Έρωτα.
Η Τροφή σαν μέσο Χειραγώγησης …
Ανάγκη… και πλήρωση Της
Ηθικόν δίδαγμα της ιστορίας:
Πολλά…
αλλά ας εστιάσουμε στο ότι ο αναγραμματισμός της λέξης Πενία μας δίνει την Πείνα.
Η πείνα είναι σωματική ανάγκη, αφορά στο ένστικτο της Αυτοσυντήρησης. Αυτός που έχει τους πόρους να χορτάσει την πείνα κάποιου αποκτά πρόσβαση στο Υποσυνείδητο αυτού που τρέφει. Μπορείτε να το διαπιστώσετε όσοι έχετε σκύλους από την λατρεία που σας έχει το ζωάκι σας που κουνά την ουρά του όλο χαρά όταν του βάζετε μπροστά του το φαγητό του.
Σας λατρεύει σαν θεό του…
Άλλωστε, όπως συνηθίζω να γράφω, η Διατροφή είναι αναγραμματισμένη η Αφροδίτη…
ο Έρωτας περνά από το Στομάχι.
Το ένστικτο της Επιβίωσης είναι το ισχυρότερο ένστικτο της ανθρώπινης φύσης, όπως άλλωστε και κάθε φύσης στην Φύση. Όποιος έχει τη Δύναμη να σου γεμίζει το στομάχι, έχει ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ πρόσβαση στην Ελεύθερή σου Βούληση.
Τι;
Σας φαίνονται υπερβολικά όλα αυτά;
Χειραγώγηση μέσω της… τροφής;
Για σκεφτείτε…
το θέμα “τροφή” είναι πανταχού παρόν στην καθημερινότητά μας και, ΚΥΡΙΩΣ, μέσα σε όλα τα δυνατά “σλόγκαν”.
“Ο Έρωτας περνά από το στομάχι…”
“Δεν δαγκώνεις το χέρι που σε ταΐζει…”
“Να δουλεύεις με σκυμμένο το κεφάλι για ένα κομμάτι ψωμί…”
“Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω…”
“Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία…” (με αυτή την σειρά).
Σε διαπροσωπικό επίπεδο, πιστεύω πως είναι εύκολο να γίνει αντιληπτό το πώς δουλεύει το πράγμα.
Σε μεγαλύτερη κλίμακα, αυτό το άρθρο μου είναι το κλειδί για να αποκωδικοποιήσετε τον Μηχανισμό Λειτουργίας πολιτικών πράξεων όπως “Συσσίτια για τους μη έχοντες” και “Απεργία Πείνας”.
Τόσο το “σας ταΐζω” όσο και το “πεινάω” στοχεύουν στο Συναίσθημά της Μάζας, παρακάμπτοντας την Λογική.
Βασική Αρχή και Βάση της Χειραγώγησης…
Η Τροφή σαν μέσο Χειραγώγησης
Η Χειραγώγηση περνάει μέσα από την τηλεόραση…
πιστεύετε πως οι διάφορες εκπομπές μαγειρικής δεν αποτελούν και αυτές ένα βήμα για τον έλεγχο της Ελεύθερης Βούλησης του κοπαδι…, συγγνώμη, των τηλεθεατών;
Και γιατί όλες οι Κυριακάτικες εφημερίδες σπεύδουν να δίνουν δωρεάν βιβλία συνταγών με φαγητά που έχουν τριάντα χιλιάδες θερμίδες η μπουκιά;
Είδατε καμιά εκπομπή για γυμναστική, για Πολεμικές Τέχνες, ή, ακόμη περισσότερο, για τον Πολιτισμό, όσα τέλος πάντων έχουν σαν στόχο την καλλιέργεια του Σώματος, του Πνεύματος και της Ψυχής του Ανθρώπου, άρα και την βελτίωση της ζωής των ανθρώπων;
Όχι βέβαια, αυτά θα προβάλλονταν από Μ.Μ.Ε. ΦΙΛΙΚΑ προς τον Άνθρωπο.
Ας μην μιλήσουμε για τις διάφορες ηλίθιες φωτογραφίες που κυκλοφορούν από “Τοίχο” σε “Τοίχο” στο Facebook και το Twitter με τούρτες, σάλτσες και λοιπές “νοστιμιές”, με στόχο την Συναισθηματική Νοημοσύνη των χρηστών.
Η πιο ρομαντική χειρονομία που μπορεί να κάνει ένας άνδρας σε μια γυναίκα:
Να της μαγειρέψει για ένα δείπνο με το φως των κεριών.
Μεταφράζεται:
“Θέλω να σε φροντίζω…”
Η πιο τρυφερή κουβέντα που μπορεί να ακούσει ένας άντρας από μια γυναίκα:
“Να σου φτιάξω κάτι να φας;”
Μεταφράζεται:
“Σε νοιάζομαι…”
Το να “παραμυθιάζεις” ερωτευμένο είναι σαν να τραβάς το πιάτο μπροστά από πεινασμένο…
Διαβάστε επίσης:
1. Συμβουλές Προπόνησης και Διατροφής.
2. “Μαγικές” Αδελφότητες και Χειραγώγηση μέσω του Sex.
©2004-2024 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:
Ο Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 13 Οκτωβρίου του 1972. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής, καθηγητής Ξένων Γλωσσών και Εκπαιδευτής σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της Γνώσης.
Δείτε εδώ ένα σύντομο βιογραφικό του.
Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.