Γράφει ο Νίκος Παναγοδημητρόπουλος
Διώρυγα του Σουέζ…
Αραβική Έρημος (ή Αραβική Χερσόνησος, σύνορα Αφρικής και Ασίας), Αύγουστος 2007.
Είμαστε λοιπόν 4 άτομα στο πουλμανάκι, ο Αιγύπτιος συνοδός και ο οδηγός και κατευθυνόμαστε στην Μονή της Αγίας Αικατερίνης στο Όρος Σινά.
Μέσα στην μέση του πουθενά…
ούτε δορυφορικό τηλέφωνο να μην πιάνει.
Ο συνοδός, με έντονο το θρησκευτικό συναίσθημα, να μας έχει αρχίσει στο παραμύθι του Μωυσή…
εγώ να βγάζω “καντήλες” σε ό,τι έχει σχέση με την Παλαιά Διαθήκη, ο κολλητός μου να χαμογελάει σαρδόνια μπορώντας να φανταστεί το τι θα ακολουθήσει, οι δύο κοπέλες της παρέας με ακουστικά mp3 να ακούνε μουσική κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο την έρημο και εγώ ευγενέστατος, την ίδια δουλειά κάνουμε άλλωστε, να μιλάω με τον τύπο στα Αγγλικά, που στο όνομα και μόνο του Μωυσή τα μάτια του γυάλιζαν όπως τα δικά μου όταν ακούω “Αλέξανδρος”.
Ξαφνικά, μια κραυγή του Αιγύπτιου στον οδηγό και το πουλμανάκι σταματά και μας βγάζει έξω, σχεδόν με το ζόρι.
“Εδώ!!!… βλέπετε;”
“Τί;” τον ρωτάω.
“Εκεί, το 2 στο βουνό”, μου απαντάει.
“Τί είναι αυτό το 2;” ξαναρωτάω.
“Εκεί πάτησε ο Μωυσής όταν κατέβαινε με τις Πλάκες της Διαθήκης”.
Μύθος… και παραμύθια
Δεν κρατιέμαι…
“Συγγνώμη, το 2 το έβαλαν μετέπειτα γιατί πάτησε εκεί ο Μωυσής, ή προϋπήρχε και κάποιος του είπε “Μωυσή, πάτα στο 2 για να κατέβεις”;”
Τα μάτια του γούρλωσαν, λίγοι θρησκόληπτοι μπορούν να διαχωρίσουν την Ιστορία και τον Μύθο από τα παραμύθια, φώναξε ένα “Πάμε” στον οδηγό και ο Θανάσης μετά από ώρα είπε τις πρώτες του κουβέντες:
“Κανόνισε με τις μαλακίες σου, να μας αφήσουν μέσα στην μέση του πουθενά, να δω μετά πώς θα γυρίσουμε στο Κάιρο…”
Όσοι από τους φίλους έχουν επισκεφθεί αυτό το μαγικό μέρος, θα έχουν προσέξει την Ελληνική σημαία να κυματίζει στην είσοδο του Μοναστηριού, και λόγω αυτής και η ευρωπαϊκή, δίπλα στην σημαία της Αιγύπτου και, αν είναι τυχεροί, θα έχουν μιλήσει με κάποιους από τους βεδουΐνους φύλακες της Μονής, σε άπταιστα Ελληνικά…
Μονή της Αγίας Αικατερίνης
Ταξιδεύοντας…
Αίγυπτος, Όρος Σινά
Μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης
Για να πάει κάποιος από το Κάιρο στην Μονή της Αγίας Αικατερίνης στο όρος Σινά, θα πάρει τον δρόμο που οδηγεί στην Διώρυγα του Σουέζ.
Αν διαβάσετε το “Suez” ανάποδα, θα βρείτε το “Zeus”, τον “Πατέρα θνητών και αθανάτων”.
Η Αίγυπτος έχει πολύ δυνατούς δεσμούς με την Ελλάδα χιλιάδες χρόνια τώρα, αλλά αυτό είναι μια πολύ μεγάλη ιστορία…
ένα μέρος της οποίας, όση τουλάχιστον μπορεί να ειπωθεί “ανοικτά”, θα δούμε εδώ.
Ο Ιερός Λόχος και η Αντίσταση
Αντιγράφω από το βιβλίο μου “Η Αδελφότητα της Φλόγας”:
527 μ.Χ. …
Η περιοχή έχει επιλεγεί…
το Διευθυντήριο έχει θύλακες στις νομαδικές φυλές της περιοχής.
Το Μοναστήρι της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά αρχίζει να οικοδομείται…
Επίσημα, έχει σαν σκοπό την περιτοίχιση του μοναστηριού της Αγίας Ελένης και τα κελιά των μοναχών, με φύλαξη από ειδικά τάγματα στρατιωτών που θα σιτίζονται από την Αίγυπτο.
5 άνθρωποι επιβλέπουν την μεταφορά τεραστίων σε μέγεθος και σημασία κιβωτίων σε μυστική τοποθεσία του μοναστηριού.
Η Μυστική Βιβλιοθήκη της Ακαδημίας Πλάτωνος έχει ασφαλιστεί… Κατά την διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, ειδικοί ηγέτες ειδικών ομάδων της Ελληνικής Αντίστασης εκπαιδεύθηκαν εδώ, μερικοί πέρασαν στην Ιστορία σαν «Ιερός Λόχος».
Ο Στρατηγός Erwin Rommel, η Αλεπού της Ερήμου, θυσίασε εκατοντάδες στρατιώτες του στην προσπάθειά του να βρει τους ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ηγέτες του Ιερού Λόχου.
Δεν τα κατάφερε ποτέ…
Διαβάστε επίσης:
1. Περισσότερα ταξιδιωτικά άρθρα από την κατηγορία “Ταξιδεύοντας“.
2. Η Μυστική Ακαδημία Πλάτωνος.
3. Η Προπαγάνδα της Παλαιάς Διαθήκης.
©2004-2024 Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος
Σύμβουλος Επιχειρήσεων – Συγγραφέας
Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:
Ο Νικόλαος Σ. Παναγοδημητρόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα στις 13 Οκτωβρίου του 1972. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Ειδικός Εφαρμογών Πληροφορικής, καθηγητής Ξένων Γλωσσών και Εκπαιδευτής σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της Γνώσης.
Δείτε εδώ ένα σύντομο βιογραφικό του.
Όλα τα κείμενα που δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο είναι νομικά κατοχυρωμένα και προστατεύονται από τον Νόμο περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας.
Απαγορεύεται ρητώς η ολική ή μερική αναδημοσίευσή τους, χωρίς να αναφέρεται η Πηγή και το όνομα του συγγραφέα.